Travel Page by Planet Ranger

Index

Govern's Messages

close
Close Window
From Badger - Sunday, 28th May 2006, 10:31 (GMT)
Ok just realised its the atlantic i'l have to slap you accross :) DOH!
Lol
From Max - Sunday, 21st May 2006, 18:10 (GMT)
Just to wish you a happy trip in case you never got your myspace message Ste. You are going to be v busy at the mo!
Best wishes
Max (aka Mrs N)
x
Thanks max, keep checking the updates on the page, and i'll speak to you soon.
From nettie - Tuesday, 4th July 2006, 01:06 (GMT)
Backwards Redneck Yank?'step away from the Ve-Hick-le'
i think you've been watching too many episodes of cops:)
i wanna play with the wolfies!!
nice doggies.
so glad to hear you didn't stay tee total. i cant comprehend the thought !!
Backwards Redneck Yank indeed.

The new bunch of kids come tomorrow, and only 2 of them are messed up.
From Stevie B - Monday, 22nd May 2006, 12:38 (GMT)
Blob jumping sounds wicked.
Blob jumping is wkd mate loving it over here, see you when I get back
From sandeep - Monday, 22nd May 2006, 15:09 (GMT)
hope you touch down safe, make sure you eat properly and let the kids know whos boss! give 'em hell!

sandeep x
Thanks for the sisterly advice, keep checking the page, speak to you sonn luv ste x
From ashley - Tuesday, 23rd May 2006, 18:58 (GMT)
wats the next part of ur trip gonna be after camp? i will b in nashville tennessee for 2years from 20th aug so if u still in the USA an doin a bit of travelin cum c me
will do, the next part of the trip goes from la to new york. Should be pretty good. See you when you come back if not before
From Sando - Wednesday, 24th May 2006, 16:19 (GMT)
Hey from Liverpool to the USA!! Still exams left so I thought I would read how the Life of Al Green was progressing. I went and held the FACup today to make you feel good! Glad you saw a skunk which I know was your dream and now your life is complete. Leave the Hawaiians over there mate and teach them how to spell with an S not a Z!!
Will do mate, thanks for the message, speak to you soon. bye for now.
From Tim the badger - Wednesday, 24th May 2006, 16:29 (GMT)
Alright mon, loosing weight already LOL your clothes just dropping off!!! lol either that or trying to impress the ladies doing a chimp impression! LOL Dont forget to get your mum to give me the photo login and password.
Speak soon mate. Tim
I haven't been given a login when I do i'll let you know
From Mom - Friday, 26th May 2006, 16:59 (GMT)
Looks like you're having a great time!! Loads of love Mom xx
Thanks for the message mom, i'll speaj to you soon.
From Badger - Saturday, 27th May 2006, 12:08 (GMT)
Get some pictures on here DOOSHBAG! lol. If you come back like a red neck i'm gona bitchslap your lobster ass back across the pacific. And I dont care how big you are :D If your doing a stunt do not, repeat do not, jump off any steps! AT ALL!
I can't get pictures on because they've got a shitty policy on no hardware on computers
From Greg - Monday, 29th May 2006, 13:11 (GMT)
Word up geeza, glad to see alls goin well stateside, and that you've perfected your grizzly wrestling look!

Wolves is same old same old, weather is useless and nothing much is happening. Me fire staff antics are goin well, and after a 2 wek trip to venice I shall hopefully have a tan to rival yours. Just have to hope the rain left off for long enough for me to get buff, you can't go having all the fun

Peace out big man, catch ya later

G
Cheers for the message, I'll try ang get you a cowboy hat for when i COME BACK
From Mike - Monday, 29th May 2006, 13:35 (GMT)
Gov! i didnt know you were going to texas, they love executing people, so yeah, dont go killing anyone!
Thanks a lot mate, yeah should be pretty kool. I'll see you when I get back
From Justine - Tuesday, 30th May 2006, 08:35 (GMT)
Hope your having a brilliant time and please be careful what slang you pick up. Im easily influenced :D Speak to you soon. Justine x
Thanks Justine, i'm doing great, and when it comes to slang i'm already saying gas station, and aluminum and chips instead of crisps and worst of all i'm saying y'all a lot. Hope you're doing great back home, keep checking the pictures and i'll speak to you when I get back.
From grandad - Tuesday, 30th May 2006, 18:24 (GMT)
hi there, glad u arrived ok
looking forward to viewing
your progress.by the by any
fines yet? all our luv.
No fines yet, thanks for asking. The weather is 'bloody hot', but bearable, and i'm getting more exercise in one day than I get all year back home. Speak to you soon and thanks again forthe pocket money, lots of love Steven
From Andy E - Tuesday, 30th May 2006, 23:02 (GMT)
"it's the same game they play on Disney's Recess, i.e. baseballrules, but no bat, so you use your feet instead. As you might have guessed if you've seen how I kick a football, you'd realise how far I can kick a kickball. According to the Americans, I 'owned that game'" -- you've had plently of practice of that over the field in the past few years.

Sounds awesome over there. Have fun dude.
-Andy
Cheers m8, keep checking the site and i'll see you in september.
From Badger - Thursday, 1st June 2006, 08:14 (GMT)
An old cowboy sat down at the Star bucks and ordered a cup of coffee. As he sat sipping his coffee, a young woman sat down next to him.

She turned to the cowboy and asked, "Are you a real cowboy?"
He replied, "Well, I've spent my whole life breaking colts, working cows, pulling calves, doctoring calves, going to rodeos, fixing fences, bailing hay, cleaning my barn, fixing flats, working on tractors, and feeding my dogs, so I guess I am a cowboy."

She said, "I'm a lesbian. I spend my whole day thinking about women. As soon as I get up in the morning, I think about women. When I shower, I think about women. When I watch TV, I think about women. I even think about women when I eat. It seems that everything makes me think of women."

The two sat sipping in silence.

A little while later, a man sat down on the other side of the old cowboy and asked, "Are you a real cowboy?"

He replied, "I always thought I was, but I just found out that I'm a lesbian."
Cheers for the joke m8, i'll speak to you when I get back.
From Dave (Bro) - Saturday, 3rd June 2006, 17:18 (GMT)
Hey ste. i'ts me. Hope ur gd. U better look better wen u come bk, cause i was embarassed when i had to walk around town wiv ya lol :P Good luck in ur exam tomoz. Oh ye come on ENGLAND!!! 6-0 i scored a hat-trick against Jamaica, but i missed a penalty :( Glad ur enjoyin it luv ya lds x
Good Job Dave SCORING THE GOALS.

What do you mean, you didn't like walking round town with me? lol.

Just got back from a Rodeo where we watched some madhead rednecks jump around on the back of a bull. Pretty Kool!

I should look better when I come back, i'm playing Basketball everyday, and walking about a mile or two around the camp every day. Say Hi to Mom and Dad for me, and Tim when he'son MSN.

Speak to you soon

Ste.
From Bethan and Dickie - Sunday, 4th June 2006, 12:03 (GMT)
Hey Guv!!!
Sounds like you're having a brilliant time!! wow!
We're in Cambridge at the mo living it up?! Haven't done anything as amazing as you, but we've been punting and drinking plenty of wine!!
Whats it like being T total???
Keep us updated! Have fun yall!
xxxxx
Texas is amazing, the scenery is fantastic and dickie the cowgirls are HOT!!!

Sorry Beth, anyway hope you are both doing fine, and i'll speak to you soon.

Ste
From jess - Tuesday, 6th June 2006, 14:00 (GMT)
hey guv or gus as i used 2 call u lol, avent spoke or saw u 4 ages, i think last time i did see u i was drunk eating a mr sizzle which can i add made me ill lol!, seems like ur having a great time over there tho, its bin gd reading bout wat ur up 2, keep us posted n hopefully talk 2 u soon luv jess xxx
Hey Jess, hope your doing well. Texas is awesome, weather is fantastic and this trip has seen me lose a few pounds already.

I'll speak to you soon.

Luv Guv.
From Badger - Thursday, 8th June 2006, 10:40 (GMT)
Alright mate, use that marine method on those kids. And get the fat one on your diet!

Turn your cabin in a platoon soldier!

Hope your holdin up ok bud.
Will do buddy. I'll get those kids inline especially after I fired a spas12 shotgun with slugs and buckshot ammo as well as an M4 Assault Rifle.

Good luck with your training, and i'll speak to you soon.
From Tim - Sunday, 11th June 2006, 14:12 (GMT)
Alright mate; got back from Sweden last week, we need to add it to the list of places to go along with Poland, Prague and newquay. The women are all and I mean ALL amazing! I was like a fat kid in a chocolate shop!

Itís my 21st birthday on Wednesday and in honour of you I think Iíll go out suited and booted and smoke the ceremonial cubaños!

Listen donít forget the Mexican! Do they do wakeboarding @ that camp of yours?
Ohh Iím gona be at Bilston Street mate. G1.

Speak soon any how mon.
Bye

Ps. I have taken your place on the Monday night Quiz team unlcuky! Remember the age of concent is 16 there too!!! LOL
Actually Tim the age of consent is 18 so if i follow your advice i'd be sitting in a prison right now with a shotgun blast from Daddyin my back and a scar where my kidney used to be. Glad you've taken my spot on the quiz, Sorry but theydon't wakeboard here they bullride. All pretty good, and best of luck in the force, speak to you soon.

Guv.
From Sando - Wednesday, 14th June 2006, 21:13 (GMT)
Hey Guv, Lost the old V-quiz again this week!! One day we will get the gallon of beer! Sounds like you are still having fun LOL! World Cup Football is ace! We shall keep you posted on Crouch's golden boot attempt and Carra should play 2moro as Neville is injured! Rooney is also app match fit!! HAHA!! Keep it real homey!
Kool, i've heard the results for most of the goals and my dad is recording the gmes onto DVD for me. Hope everything is kool bak home. BTW The girls are fit as.
From Greg - Thursday, 15th June 2006, 21:27 (GMT)
So what you planning on getting up to after the kids leave, you idle git! (kidding, you probably do more work each day than i've done since you left!)

World Cups goin well(ish) won 2 out of 2, and we actually scored our own goals in the 2nd one...
Well greg when the kids leave i'm just gonna chill infront of the TV and watchthe world cup with a few well deserved beers. Sheer Bliss.

Speak to you soon. Guv
From Dave (Bro) - Sunday, 18th June 2006, 14:04 (GMT)
how much weight have u lost ste???? hardly anythin i bet lol. U had a maccys yet??? I'm goin to the army for my work experience tomoz till friday (shud be good) All the CHAV's are goin nd if i have ne of em on my team in paintball there goin down aswell lol. I'll talk to u wen i come bk Cya l8r m8 ;) luv ya xxxx p.s. still not missin u!!!!!!!!!
I've lost about 10 pounds Dave, so it's going pretty good mainly because the Food is crap. Good luck in the army i'm sure you'll love it and try not to get shot in the ass at paintball. Speak to you soon Ste
From Federa - Monday, 26th June 2006, 17:12 (GMT)
Hi mate, just thought i'd check up on ya. Hope things are going well I havn't had much time to check up on your blog of late things have been well busy! Some exciting things goin down here melado' but i'l wait till you get back to tell ya :D ta for the e-mail on my birthday too.
Don't worry about the e-mail. Your birthday present is coming along nicely and I look forward to hearing your news. Look after yourself, and keep reading the blog.

Speak to you soon, Guv.